Реклама за допомогою флешмобів. Виділяйся!

Поняття «флешмоб» з’явилось відносно недавно. Вперше флешмоб був проведений в Нью-Йорку у 2003 році.

Єдиної думки про те, що ж саме спонукає людей приймати участь у флешмобах немає. Дехто робить це заради розваги, інші — щоб самовиразитись, треті — для отримання адреналіну і т.д. Єдиними правилами проведення флешмобів є спонтанність, дійство повинно початися та закінчитися, а учасники після проведення флешмобів просто розходяться в різні сторони, начебто нічого і не було. Головне, щоб всі дотримувалися задуманого сценарію, а сам флешмоб не викликав агресивної реакції.

Окремими видами флешмоба можна виділити соціальний та політичний моб. Як правило такі акції спрямовані на вираження думки щодо соціальних або політичних аспектів.

Як використати флешмоб для реклами свого продукту або послуги? Реклама за допомогою флешмобів!

Всім давно відомо, що люди найкраще запам’ятовують те, що приносить гарний настрій, позитив та посмішку. Саме тому ми пам’ятаємо багато цікавих та смішних фраз з комедійних фільмів та серіалів. Флешмоб можна використати з цією ж метою — принести радість від побаченого дійства, зберегти позитивні емоції та асоціювати з ними продукт, який рекламує флешмоб.

Скільки конкурентів на ринку має Ваш продукт? Десяток набереться. А які асоціації з продуктами Ваших конкурентів є у споживача? І якщо є — які вони? На це питання, мабуть, важко відповісти однозначно. Якщо це продукт щоденного вжитку (наприклад, продукти харчування), скоріш за все асоціації будуть одноманітні і пов’язані з його смаковими якостями. Якщо ж це бренд одягу, асоціації, скоріш за все, будуть пов’язані з відомими особистостями, які носять або рекламують цей бренд.

Як створити хорошу асоціацію для свого продукту? Як виділитися серед продуктів?

Хороший спосіб запам’ятатися потенційним споживачам — створити позитивне, веселе, унікальне дійство — флешмоб, завдяки якому і у людей, які приймали участь у флешмобі, і у простих перехожих, які стали його глядачами, завдяки вашому товару створиться гарний настрій! Крім того, не забуваємо, що люди нашого міста не часто бачать подібні акції, тому велика кількість фото та відео про флешмоб у соціальних мережах забезпечена!

Таким не хитрим способом подарувавши позитивні емоції перехожим ми і запам’ятаємося краще, ніж, наприклад, повісивши білборд.

РА Сорока пропонує Вам провести неординарну акцію для популяризації свого продукту! Ми підготуємо та проведемо для Вас флешмоб в Хмельницькому! Варто лише зв’язатися з нами!

Реклама за допомогою флешмобів

Читайте також