Анкетування, опитування

Анкетування — ефективний метод проведення маркетингових досліджень. Крім інформації про ставлення людей до товару або послуги, анкетування дає змогу визначити потреби споживачів, їх вподобання, а також дає можливість отримати інформацію про діяльність конкурентів.

З ростом конкуренції, у багатьох керівників виникає гостра необхідність прийняття важливих рішень щодо просування та збільшення продажу свого товару. Результати анкетування допомагають зрозуміти відношення споживачів до Вашого товару або послуги, а також визначити можливі напрямки його розвитку або вдосконалення.

Як проводиться опитування.

Завчасно до виходу нового товару необхідно визначити коло потенційних клієнтів, конкурентів та їх цінову політику. Опираючись на ці дані формується бланк-лист опитування, в якому на ряду з найбличжими конкурентами та їх товарами стоїть Ваш товар. Це дасть змогу не тільки визначити вподобання клієнтів серед уже існуючих компаній та товарів, а й повідомити їх про вихід на ринок нового товару!

Також даний вид промо-акцій досить часто проводиться в ході передвиборних кампаній різних партій та кандидатів.

Анкетування, опитування