Реклама за допомогою флешмобів. Виділяйся!

Поняття «флешмоб» з’явилось відносно недавно. Вперше флешмоб був проведений в Нью-Йорку у 2003 році.

Єдиної думки про те, що ж саме спонукає людей приймати участь у флешмобах немає. Дехто робить це заради розваги, інші — щоб самовиразитись, треті — для отримання адреналіну і т.д. Єдиними правилами проведення флешмобів є спонтанність, дійство повинно початися та закінчитися, а учасники після проведення флешмобів просто розходяться в різні сторони, начебто нічого і не було. Головне, щоб всі дотримувалися задуманого сценарію, а сам флешмоб не викликав агресивної реакції.

Окремими видами флешмоба можна виділити соціальний та політичний моб. Як правило такі акції спрямовані на вираження думки щодо соціальних або політичних аспектів.

Як використати флешмоб для реклами свого продукту або послуги? Реклама за допомогою флешмобів!

Всім давно відомо, що люди найкраще запам’ятовують те, що приносить гарний настрій, позитив та посмішку. Саме тому ми пам’ятаємо багато цікавих та смішних фраз з комедійних фільмів та серіалів. Флешмоб можна використати з цією ж метою — принести радість від побаченого дійства, зберегти позитивні емоції та асоціювати з ними продукт, який рекламує флешмоб.

Скільки конкурентів на ринку має Ваш продукт? Десяток набереться. А які асоціації з продуктами Ваших конкурентів є у споживача? І якщо є — які вони? На це питання, мабуть, важко відповісти однозначно. Якщо це продукт щоденного вжитку (наприклад, продукти харчування), скоріш за все асоціації будуть одноманітні і пов’язані з його смаковими якостями. Якщо ж це бренд одягу, асоціації, скоріш за все, будуть пов’язані з відомими особистостями, які носять або рекламують цей бренд.

Як створити хорошу асоціацію для свого продукту? Як виділитися серед продуктів?

Хороший спосіб запам’ятатися потенційним споживачам — створити позитивне, веселе, унікальне дійство — флешмоб, завдяки якому і у людей, які приймали участь у флешмобі, і у простих перехожих, які стали його глядачами, завдяки вашому товару створиться гарний настрій! Крім того, не забуваємо, що люди нашого міста не часто бачать подібні акції, тому велика кількість фото та відео про флешмоб у соціальних мережах забезпечена!

Таким не хитрим способом подарувавши позитивні емоції перехожим ми і запам’ятаємося краще, ніж, наприклад, повісивши білборд.

РА Сорока пропонує Вам провести неординарну акцію для популяризації свого продукту! Ми підготуємо та проведемо для Вас флешмоб в Хмельницькому! Варто лише зв’язатися з нами!

Реклама за допомогою флешмобів

Continue Reading

Опитування як спосіб реклами Вашого продукту

Розглянемо короткі визначення термінів «опитування» та «анкетування«.

Опитування — це один з методів збору інформації. Суть опитування полягає в задаванні респонденту запитань, відповіді на які дозволять дослідникам отримати відомості, завдяки яким і вимірюяться рівень громадської думки.

Опитування можуть проводитися в усній формі, у вигляді інтерв’ю, анкетування і т.д.

Анкетування — вид опитування, що проводитсья для збору інформації в ході певного дослідження.

Сьогодні ми поговоримо про те, як використовувати опитування для реклами Вашого продукту.

Будь-яке опитування складається з запитань. Запитання повинні бути логічними, короткими, конкретними і т.д. Але як нам використати просте опитування у вигляді анкетування для реклами нашого товару або послуги?

Ми приведемо приклад одного з опитувань, яке ми проводили для однієї політичної партії в ході її передвиборчої програми. В анкеті було одне запитання та всього 3 варіанти відповідей. Виглядала анкета наступним чином:

Запитання: Якби вибори проводилися уже в кінці цього тижня, за яку політичну партію Ви б віддали Ваш голос?

Варіант 1. Партія А.

Варіант 2. Партія В.

Варіант 3. Партія С. 

Звичайно, перші два варіанти відповіді — це назви двох відомих політичних партій. А от третій варіант — це політична партія, яка замовила дану акцію. Тобто, в одному списку з сильними політичними гравцями стояла наша не дуже популярна партія.

Після проходження анкетування більшість респондентів запитувала чи дійсно Партія С йде на вибори, як можна дізнатися про програму цієї партії, хто йде у списку даної політсили і т.д. Звичайно, наші промоутери знали відповіді на всі ці питання та могли надати всю необхідну інформацію. В такий спосіб за час проведення цієї акції нам вдалося донести великій кількості населення потрібну інформацію. При цьому відсоток відмов від проходження анкетування був суттєво меншим, ніж відсоток відмов від спілкування з агітатором.

Цим прикладом ми хотіли показати як завдяки опитуванню можна рекламувати свій продукт.

Також ми готові розробити та провести опитування, анкетування та інші BTL-акції в Хмельницькому.

Опитування як спосіб реклами Вашого продукту

Continue Reading

Промо-одяг — незамінна частина рекламної кампанії

Промо-одяг — підвищення результативності від проведення промо-акцій

промо-одягСкільки разів ми бачили як промоутери проводять роздачу листівок? Мабуть, багато. А тепер згадайте скільки разів Ви помічали промоутера в унікальному промо-одязі. Ви звернули на нього увагу? Можливо, запам’ятали, який логотип або напис був нанесений на промо-одяг? Якщо промо-одяг був унікальним і цікавим, то скоріш за все Ви таки звернули на нього увагу.

Про що ми хочемо розповісти Вам. Використання промо-одягу (або ростових ляльок) під час роздачі листівок підвищує увагу перехожих та сприяє впізнаваності Вашого бренду або товару. Більш того, промоутер в промо-одязі сприймається перехожими не просто як людина, яка нав’язує вам якусь промо-макулатуру. Промо-одяг створює правильний образ промоутера, який є представником Вашої компанії.

Крім того промо-одяг дозволяє використати додаткову рекламну площу, адже на футболки або накидки, в яких промоутери проводять роздачу листівок, можна нанести логотип, назву або будь-який інший текст. І навіть якщо промоутер не вручив листівку — перехожі побачать написи на промо-одязі.

Отже, як ми бачимо — використання промо-одягу під час проведення роздач листівок в Хмельницькому або проведення анкетування підвищує загальну кількість людей, охоплених даною промо-акцією.

Continue Reading

Реклама на асфальті. Вперше в Хмельницькому!

Реклама на асфальті — інновація на ринку реклами Хмельницького!

Як виділитися серед сотень рекламних оголошень різних компаній? Як створити оригінальне оголошення, яке зацікавить клієнта? Вихід є! Реклама на асфальті!

Найдоцільніше таку рекламу розміщувати в місцях масового скупчення людей — на зупинках, пішохідних переходах, біля торгових центрів. Наші спеціалісти підберуть для Вас оптимальні місця розміщення, підготують та виготовлять трафарет для нанесення реклами на асфальт та проведуть саме нанесення.

Для послуги «Реклама на асфальті в Хмельницькому» ми використовуємо фарби, що швидко висихають та тримаються на поверхності довгий час. А трафарет для нанесення можна використовувати велику кількість разів, тому даний вид розміщення можна проводити стільки, стільки буде необхідно.

Для нанесення реклами на асфальті ми виготовляємо трафарет потрібного розміру (А4, А3, А2, А1, А0) з текстовим або графічним наповненням. Вартість трафарету розраховується окремо.

Також ми пропонуємо нанесення реклами у вигляді графіті.

Реклама на асфальті

Continue Reading

Поклейка оголошень — знайдіть свого клієнта швидко!

Продаєте квартири? Виготовляєте двері, вікна або меблі? Пропонуєте гроші в кредит?
Вам потрібні клієнти і у вас мало часу на їх пошук?

Поклейка оголошень — найшвидший спосіб отримати велику кількість візитів та дзвінків потенційних клієнтів! Послуга передбачає поклейку великої кількості оголошень (від 1 000 штук). Враховуючи достатню кількість відривних номерів, кількість контактів одного оголошення може становити від 5 до 10. Тобто, всього за 15 копійок Ви отримуєте 10 потенційних клієнтів!

Також поклейка оголошень дозволяє в обмежений термін сповістити мешканців мікрорайону, в якому проводиться ця акція, про відкриття нового магазину, появу нового товару або проведення масового заходу.

Наша рекламна агенція запропонує Вам оптимальний маршрут проведення акції «Розклейка оголошень в Хмельницькому«, підготувати та надрукувати необхідну кількість оголошень та провести розклейку в максимально короткий проміжок часу для отримання вами прибутку якнайшвидше!

Ми пропонуємо поклейку оголошень наступних форматів: А6, А5, А4.

Поклейка оголошень

Continue Reading

Роздача листівок в Хмельницькому

Роздача листівок в Хмельницькому — найбільш популярний метод поширення інформації серед потенційних клієнтів. На папері невеликого формату можна вмістити досить інформації, для того щоб зацікавити клієнта в своєму продукті.

Рекламна агенція «Сорока» пропонує виготовлення та розповсюдження листівок в Хмельницькому.

Роздача листівок в ХмельницькомуРоздача листівок в Хмельницькому проводиться:

  1. на найбільш оживлених вулицях Хмельницького;
  2. на зупинках міського транспорту;
  3. біля ВУЗів;
  4. безпосередньо в місцях продажу товару;
  5. біля (або всередині) торгових центрів.

Спеціалісти ТА «Сорока» підберуть найбільш оптимальні точки розповсюдження, проведуть підготовку промоутерів для отримання основної інформації про пропонований продукт та проведуть роздачу листівок.

Також перед початком акції «Роздача листівок в Хмельницькому» пропонуємо виготовлення промо-одягу, який ми виготовимо спеціально для проведення даної акції. Вартість виготовлення промо-одягу НЕ включена у вартість проведення роздачі.

Для замовлення послуги «Роздача листівок в Хмельницькому» звертайтеся до наших менеджерів, координати в розділі КОНТАКТИ.

Continue Reading

Що таке БТЛ? BTL в Хмельницькому

BTL (від англ. below-the-line) — термін рекламної індустрії, який об’єднує промо-акції, директ мейл, виставки, POS та багато інших рекламних активностей. Термін BTL використовують на противагу ATL (прямій рекламі). (Вікіпедія)

Традиційно БТЛ включає промо-акції різного характеру (дегустації і семплінг, роздачу листівок або ж рекламу в Інтернет). Всі пропозиції BTL в хмельницькому ви знайдете на нашому сайті у відповідних розділах.

Промоутери Хмельницького нададуть якісну послугу з роздачі листівок у Хмельницькому та області.

Для замовлення послуг — звертайтесь до Рекламної агенції «Сорока»!

Continue Reading