Аутсорсинг чи власний відділ продажів

Аутсорсинг продажів – один з різновидів аутсорсинга бізнес-процесів, що включає в себе такі інструменти, як вихідний телемаркетинг (діяльність колл-центрів), прийом та обробка вхідних дзвінків, e-mail-маркетинг та ін.

Розглянемо ситуацію. Ви – страртапер або молода компанія. До прикладу, займаєтесь веб-розробкою. У вас є цілий штат співробітників – веб-дизайнер, верстальник, програміст. Без цього набору персоналу розробляти продукт Ви не можете. Але ж крім виробництва продукту його потрібно продавати. А в даному випадку – спочатку Вам потрібно знайти клієнта на продукт, який Ви можете для нього створити. Відповідно, Ваш штат необхідно збільшити як мінімум на одну одиницю – менеджера з продажу (sale manager). Звісно, ці функції Ви можете виконувати і самі, але ж Ви – власник бізнесу! А працювати повинні – Ваші працівники! Крім того, для великого обсягу роботи (а відповідно і прибутку) одного менеджера з продажу Вам може бути і замало… Ніхто ж не знає Ваших амбіцій…

Отже, Ви вирішуєте найняти на роботу ще одного (як мінімум) працівника. Ви розміщуєте оголошення на сайтах з пошуку роботи та працівників, переглядаєте десятки резюме, проводите десятки співбесід… Загалом, витрачаєте свій час!

Припустимо, Ви знаходите потрібного Вам спеціаліста! Далі проводите навчання та адаптацію нового працівника, подаєте необхідні документи у відповідні держоргани та створюєте ще одне робоче місце — забезпечуєте працівника необхідним для його роботи обладнанням (стіл, стілець, комп’ютер, телефон, канцелярія і т.д.). Тепер крім свого часу Ви витрачаєте свої кошти!

У найкращому випадку Ви знайдете людину з досвідом і вона досить швидко почне приносити прибуток Вашій компанії. А якщо ні?… Знову все з початку – резюме, співбесіди, документи, і, як наслідок, витрачання часу!

В чому превага аутсорсингу продажів перед створенням свого відділу продажів? Вам не потрібно витрачати час на пошук потрібного Вам кандидата, в компанії-аутсорсера уже є готовий відділ продажу, укомплектований досвідченими спеціалістами! Вони готові уже сьогодні приступити до заходів, спрямованих на збільшення продажів Ваших товарів та послуг!

Крім того, Ви економите на витратах на створення, утримання і обслуговування робочих місць, на підготовці та навчанні персоналу, на податках, страхових, пенсійних та інших відрахуваннях! Ви забудете про «текучку кадрів»! Крім того отримуєте постійний потік нових клієнтів, Ваш віддалений відділ продажів працює безперервно без вихідних та лікарняних, Ви отримуєте можливість реалізовувати непрофільні товари та послуги, а співпрацю з аутсорсером можете розірвати в будь-який момент (якщо це передбачено договором).

Але основною вигодою від співпраці з аутсорсером є підвищення економічної ефективності збуту за рахунок спеціалізації такої компанії на даному виді діяльності з використанням спеціалізованих методик та технологій.

Як бачимо, інколи необхідно просто займатися своєю справою, а продаж Вашого продукту – довірити професіоналам!

Уже найближчим часом РА Сорока запропонує абсолютно новий для нашого міста вид послуг – аутсорсинг продажів в Хмельницькому!

І на останок, Ви коли-небудь задумувалися над тим, чому не можливо купити автомобіль прямо на заводі Mersedes?…

Аутсорсинг чи власний відділ продажів

Читайте також